Support / Hjelp / Spørsmål

Vi er her for å hjelpe

Få svar på dine spørsmål

Grensesnitt mot nettselskap

OSO Charge er foreløpig kun tilgjengelig via nettselskap i utvalgte områder. Spør ditt nettselskap om de har planer om å gjøre dette tilgjengelig der du bor.

Varmtvannsbereder

Har du spørsmål knyttet til OSO Charge R eller OSO Charge S varmtvannsberdere, så anbefaler vi at du først ser om du kan finne svaret i manualen som fulgte med produktet.

Spørsmål om App

Vi har laget OSO inCharge (mobil-app) for at den skal være enklest mulig å bruke. Har du likevel problemer, anbefaler vi at du bruker support-funskjonen i appen.

Ofte stilte spørsmål

Vi har laget en liste over spørsmålene vi får oftest

Foreløpig er OSO Charge kun tilgjengelig via nettselskap i utvalget områder. Spør ditt nettselskap om det finnes planer for dette i ditt område.

Ettermontering er støttet på OSO SAGA S 200/300 og SX 200/300 som er produsert etter 26.09.2017.

Vennligst les vår Personvernerklæring her.

Finner ikke det du leter etter? Send oss en henvendelse